من داشتم همین طوری فکر می کردم فهمیدم
 
open book
راه های تقلب برای لو نرفتن را از ما بیاموزید
جمعه 6 آبان 1390برچسب:, :: 1:56 AM ::  نويسنده : hedi

من داشتم همین طوری فکر می کردم فهمیدم که آجب بغل دستی های خری پیدا می شه ها

مثلا ماله من 

راستی دوستان گفتن که من گفتم ردیف جلوی معلم بشنین بعدش هم گفتم ردیف جلوی معلم از همه بد تره

اشتب نوشته بودم 

جلوی معلم خوبه ولی ردیف وسط بد هست تخت2و1

البته نه واسه ما حرفه ای هاyeah


یه روش باحال و جالب :

یه کتاب بزارین تو راه روی مدرسه یا حیاط یا دستشویی 

بعد وسط امتحان به معلمه بگین می خوام برم پایین حالم بده

رفتی پایین کتاب باز می کونید بعد ازش روی دستتون یا ورقه می نویسید

می یایی بالا همه چی حله!

 



نظرات شما عزیزان:

عاط
ساعت21:13---7 آبان 1390
چی واسم نوشتی؟
پاسخ:j khali bod


dorna
ساعت20:53---7 آبان 1390
توهین نکنپاسخ:be u?
پاسخ:mn ba mahbobe bodam va bazi az kharkhona ye digeeeee na u u bache khobi hasti


عاط
ساعت20:14---7 آبان 1390
حداقل اینقدر خطرناک نیستن
پاسخ:


عاط
ساعت18:24---6 آبان 1390
هیچ کس هم نه کتابو میبینه و نه کتابو بر می داره.حله
پاسخ:agha u k faghat chand ta ravesh bishtar balan nisti chi migi??ha??ha


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


این وب ماله ما بچه های فرزانگان رشته برای آموزش تقلب به سمپادی ها و غیر سمپادی ها نظر هم بزارین خوشحال می شیم یعنی حتما بزارین
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 498
بازدید کل : 37932
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 172
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->